The Plane Effect
A dystopian isometric adventure, following a lonely office worker as he attempts to return home in the face of impossible odds. Experience a remarkable journey expertly brought to life with gorgeous visuals, crafted and tailored by VFX experts.
Unravel the story in a time and mind-bending adventure game set in a dystopian future.
Uncover, explore and understand the mysterious mishaps that seemingly follow Solo on his last day of work. Expertly brought to life with gorgeous visuals and sound design, crafted and tailored by VFX experts.
Attempt to thwart a sinister presence that seems to be observing Solo’s every move as you progress through an unforgettable narrative experience.