The Riflemen: Premium Pack
Sweeten up your Riflemen with character customization, weapon skins, dog tags, and more. Also with Chest Candy Edition you can create private lobbies just for you and your frenemies.
Also you'll see your lifetime stats! These are being saved from all the games you play, but Premium Pack will unlock them for you to see.
You'll get an access and ability to create private lobbies, change gameplay settings and make the game truly yours.