Give your Sims more ways to express their creativity. There’s a new easel, tablet, and woodworking table for Sims to use in their artistic endeavors. Place inspiring still-life references, a backdrop, and other props to really help your creativity flow.
Add an artistic flourish to your canvas and your studio. Add paint splatter to the ground and clutter items like palettes, cans, tubes, brushes, and stacked sketch books to every shelf and corner.