This kit includes build items designed for creating the perfect greenhouse structure. Craft an ideal windowed haven for your Sims to indulge their green thumbs and live out their gardening fantasies.
Even the most organized gardeners need tools. Pots, plant starters, gloves, and spray bottles will make your greenhouse look like a space your Sim loves to spend time in.
It’s time to relax in a wicker lounge chair, watching as sunlight shines through the vine-covered pergola and sparkles in your private waterfall. Create the perfect, secret spot for your Sim to spend some quality time alone, or with someone special.
Set your comfortable linen furniture up among rustic décor and earthy features like stone pavers. This space is timeless, blending the fresh and clean with the natural to create a space where troubles melt away.