Arrange stackable bookshelves and décor in a way that suits your Sim's style, whether that means a light-filled window seat or a cozy hideaway in the corner.
Sink into a good book, and a cushy sofa. This kit features plush seating with soft, relaxing accents that’ll help your Sim unwind.