What starts as a film of dust builds up into piles and then takes on a life of its own! As time passes, homes go from clean to dusty to filthy if Sims don’t clean up.
Explore 2 new aspirations! Perfectly Pristine Sims won’t let a single speck of dirt remain, while Filthy and Fabulous Sims revel in allowing grime to thrive.
Find full-size and handheld vacuums in Build Mode for your fight against the encroaching dust. Make your Sim’s chores easier and more fun. Even kids can help out.