Outfit your kitchen with small appliances like a stand mixer, waffle maker, or countertop pizza oven to expand your culinary horizons. As Sims upgrade their skills, they’ll be able to do more with these new appliances and discover more delicious recipes.
Turn your love of cooking into a side hustle! Sims can open their own small business with the new food stand and sell tasty treats and mouthwatering meals to neighbors. Stands can be named and customized to reflect your Sim and the kind of food they choose to serve.
Your cooking adventure wouldn’t be complete without the right fashion. Kitchen-ready hairstyles, food themed accessories, and aprons for the whole family will have your Sims looking like serious amateur chefs.