Use the décor in this kit to make your computer area feel homey, relaxing, and completely yours with plants, clutter, and gaming accessories. There are even cubed cubbies for displaying knickknacks and other treasured items that make you happy!
Who wouldn’t want a mini cow plant hanging over their head? This kit has all kinds of callouts to The Sims, including a grilled cheese mini-library and an adorable alarm clock.