Construct a dreamy, stylish courtyard for the family to enjoy. Play with filigree designs, vivid colors, and intricate tile patterns to tie it together, then decorate with hanging lanterns, resplendent textiles, and tropical plants.
Invite a refreshing breeze and bright sunlight into the home with new columns and archways while maintaining your privacy with beautifully latticed wooden windows. It’s the best of both worlds!