Craft a space that’s all about good Nectar and great company. Decorate with all the trappings of a treasured local bistro including wood paneled walls, polished metal accents, and vintage furniture that has been beautifully maintained.
Serve the finest Nectar by night and the richest coffee by day. Fill your bistro with candlelight and classic décor to create the perfect spot for Sims to connect with friends or dates.