A cellphone case in your Sim’s favorite color, a stack of books and games placed off to the side in their living room, a creative display of pictures — this collection includes tons of small, personal touches that will make your Sim’s house feel more like home.
Scattering used coffee cups to show your Sim is a big fan of caffeine or adding makeup and jewelry boxes to the top of their dresser for a hint at their morning routine are just a couple examples of the visual storytelling this kit empowers.