A lifetime of fashion choices starts when you become a big kid and can dress yourself. Give child Sims more ways to express themselves with the kinds of leopard-print jackets, patterned leggings, and colorful shades they’ll want to wear when they grow up.
Dress child Sims in trendy looks that are fit for birthday parties, the classroom, or just hanging out with friends. These casual looks don’t require a special occasion, but they won’t be out of place at one either.