Rule the Dance Floor — Take the party to the next level with new DJ & Dancing skills. Pump up the crowd with the perfect mix in the DJ booth. Then jump onto the dance floor and challenge other Sims to an epic dance battle!
Take Your Sims Bowling – Challenge your Sims to a game of bowling on the all-new bowling lane object.
Snuggle Up for a Film — Give your home the feel of a movie theater with the all-new projector screen. Watch 10 different films while relaxing on the couch, or venture outside and watch a movie in the fresh air.
Slip into Flirty Lounge Looks — Update your Sims’ intimate wardrobe with fashions based on current material, color, and pattern trends. Lacey bodysuits, a variety of underwear styles, and boxers with playful prints will have your Sims’ bedrooms feeling like runways.