Trendy wood and steel frames give weight and character to this furniture collection for a comforting, warm aesthetic. Smaller features like sharp angles, wheels, and mesh mix and match neatly.
Metallic vents, piping, and lighting fixtures evoke a sense of history that melds with modernity. Make the most of the space with sliding double doors and large windows that fill it with light.