Stay up past your bedtime with cozy, crafty backyard camping gear from The Sims 4 Little Campers Kit. Play games outside in the safety of a DIY blanket fort — this collection has everything you need for a night of creative family fun.
Let the kids take over the backyard with cute furniture, playful camping gear, and toys. Create childhood memories roasting marshmallows with your stuffed sasquatch pal in the glow of a million string lights.
That’s not a cardboard box — it’s a car! Or a rocket ship. Embrace DIY aesthetics with toys, blanket forts and even an outdoor projector made out of a bed sheet and other household items.