Throw the most lavish party in town with a collection of flashy furniture and decorations. Add fun and elegant pieces to your Sim’s home, then invite the whole neighborhood over for a great time.
From sparkly sequin dresses to shiny 3-piece tuxedos, your Sims will be the best dressed at any black tie event — or any event, really. Complete their glamorous look with new hairstyles and accessories.
Set up the ultimate feast for your Sims, complete with a food/drink fountain — and yes, it can even be a chocolate fountain.