Update your Sim’s closet with trendy wardrobe staples. Fluid shapes add intrigue to any outfit, while zippers, cutouts, and pleats lend everyday outfits a touch of the contemporary.
Refined and subversive, these looks reinvigorate the basics. Play with scalloped or pleated skirts and latticed sweaters, or pair a polished shirtdress with iconic loafers to model up-and-coming culture.