Whether they’re napping on a sofa after swatting away mosquitoes, reading a good book by the marble fireplace on a cold night, or gathering around the coffee table after a long hike, your Sims will find comfort, connection, and style in every corner of their retreat.
Used as wall decor or layered over a large glass window, the Muxarabi panel provides your Sims with privacy, shade, and style all in one. Pair it with furniture pieces inspired by the same intricate latticework to create a cohesive and elegant look!