Decorating should be fun and carefree! Give your room a quirky side with irregular but simple shapes in dreamy pastel colors. This collection has heart chairs, mirrors shaped like puddles, and even more ways to incorporate whimsy into everyday design.
Create a contemporary space that draws inspiration from times gone by. The patterned bed sheets and psychedelically curved table legs in this kit are nostalgic for summertime in the 60s and 70s, but they still fit right in with modern, understated décor.