Let the kids take over the back yard with cute furniture, playful camping gear, and toys. Create childhood memories roasting marshmallows with your stuffed sasquatch pal in the glow of a million string lights.
That’s not a cardboard box — it’s a car! Or a rocket ship. Embrace DIY aesthetics with toys, blanket-forts, and even an outdoor projector made out of a bed sheet and other household items.
A lifetime of fashion choices starts when you become a big kid and can dress yourself. Give child Sims more ways to express themselves with the kinds of leopard-print jackets, patterned leggings, and colorful shades they’ll want to wear when they grow up.
Dress child Sims in trendy looks that are fit for birthday parties, the classroom, or just hanging out with friends. These casual looks don’t require a special occasion, but they won’t be out of place at one either.