Whether your Sim is looking to get flirty in the hot tub or party by the pool, these lively looks will help them stand out. Mix and match for uniquely dazzling results.
Complete your poolside ensemble with stylish shades, rainbow nails, sandals, fabulous floaties, and more! Indulge your sense of fun.