Send your Sims outdoors with rustic outfits that balance practicality and charm. Dress for work in the garden with short overalls, check pattern fabrics and leather boots.
Whether it’s a romantic date or a carefree afternoon under the sun, celebrate love and leisure with vintage outfits, floral patterns and dreamy details.