Use a variety of stunning flowers, moss covered statues, and ivy-wrapped arches to create a romantic garden space for your Sims.
Toss in a coin and make a wish. With a bit of luck, Sims could be granted eternal youth, extravagant riches, or even the love of their life. But be careful! Sims may not always get what they wish for….
This magnificent garden centerpiece is also a great spot for your Sims to enjoy each other’s company. Feeling playful? Jump in and splash around, or add soap for a bubbling good time!
Add a touch of floral fun to your Sim's wardrobe with romantic, modern fashions and hairstyles.