This is a private retreat featuring a mysterious hidden entrance, elegant antique vanity, charming tea set, and more high-end touches sure to delight Sims with a sense of refinement.
These finely-tailored Italian-inspired fashions are polished, sophisticated, and feature classic silhouettes. It’s a cohesive collection that feels curated, as if hand-picked by someone with exquisite taste.