These modern looks are inspired by a time and place near and dear to Ebonix. They’re bold, unapologetic, and reflect a style Ebonix wanted to share with the Simmer community.
Embrace a medley of stand-out colors and lively patterns! Iconic graffiti shirts, a bright bodysuit, and glamorous nails are just some of the options your Sim has for self expression.