With all-new Create A Sim options, create vampire Sims that are alluring or frightening. Choose their fangs, add mysterious glowing eyes, even customize a unique Dark Form to transform into when enraged or spooking other Sims.
Earn and wield dozens of unique Powers that give vampires the ability to control Sims’ minds and conjure spiritual energy. Balance your skills by taking on weaknesses, and unlock new Powers by winning epic duels to advance your rank.
The dark, mist-covered land of Forgotten Hollow is the perfect place for vampires to socialize and let loose. Visit the abandoned mansion to discover its secrets, collect ingredients for gruesome new recipes, or move in and build your own lair.
Experience the life of a vampire and choose how to live. Will you drink from Sims or eat Plasmafruit to quench your thirst? Embrace evil and stir up trouble, or blend in and start a vampire family? Whatever you choose, always avoid sunlight and garlic foods.