The original game you know and love. For Windows 10/11. Create a neighborhood of Sims and guide their lives through careers, friends, and romance – or create chaos and shape their destinies.
Create a neighborhood of Sims and guide their lives through careers, friendships, and romance – or create chaos with open-ended gameplay that lets you shape their destinies.
The Sims 4 is free to download! Unleash your imagination and create a unique world of Sims that’s an expression of you. Choose how Sims look, act, and dress, then manage the ups and downs of their everyday lives.