The Sinking City 2
Set in the Roaring ’20s, The Sinking City 2 is a survival horror steeped in Lovecraftian dread. Defy an eldritch deity and explore the drowned alleys of Arkham, stalked by the dead, as you weigh one life against an entire city.
The Sinking City 2 is a third-person survival horror set in 1920s Arkham. Deliberate, tense, and resource-lean: pressure builds as you push deeper, relief comes in brief refuge, and fear is something you manage. Mind your inventory, take on unnerving puzzles, and double back via unlocked paths for supplies, shortcuts, and upgrades.
The Sinking City 2 draws on Frogwares’ detective roots to deliver survival horror that runs deep and hits hard. Shaped by studio obsession and community feedback, it’s a faithful Lovecraft experience: myths made manifest, and the inconceivable fear that results.