The Surge 2 – Public Enemy Weapon Pack
Expand your The Surge 2 experience with the Public Enemy Weapon Pack and get access to 13 brand new weapons. From pillaged CREO equipment to nanite-infected staves and recycled rotor blades, find the enemies that equip them, cut them off and equip them for yourself in your fight for Jericho City!