The Surge 2 - The Kraken Expansion
Expand your Surge 2 experience with the Kraken expansion and discover a brand-new storyline in The Surge 2 universe!
Welcome to the VBS Krakow, a massive decommissioned aircraft carrier retrofitted as a retreat for the rich and famous. Mysteriously beached on the shores of Jericho City, this seafaring Stepford home has had its AI security systems go haywire and it’s up to you to find out why and stop it! Fight your way through a retro-themed suburban environment battling pirates and security systems aboard a desolate military vessel and find the truth behind the VBS Krakow!