The Telltale Batman Shadows Edition
Step into the shadows and experience the twisted world of Telltale’s Batman in a way that brings the fractured persona of the Dark Knight and the City of Gotham to life in a sinister, new way.
Enhanced with hand recolored game play and remastered textures, the Telltale Batman Shadows Edition brings all ten Telltale Batman episodes across two seasons into one, complete game while staying true to the spirit of the Dark Knight’s rich, visual history.