The Tenants
Become a landlord and deal with problematic tenants as you build your rental property empire. Decide how to react to annoyed neighbours or police interventions. Will you design your apartment for a group of gamers or an aspiring musician looking for a new home?
Decide which tenants you want to make business with. React to various situations... you never know what's gonna happen: annoyed neighbours, problematic tenants, police involved? Gotta stay alert!
Design your apartments and give them a polished look. Get rid of that old paint and buy some new furniture or just change the floors. Do not overdo it though! The better it looks, the more money you make!
Invest wisely to achieve maximum profit. Keep an eye out for the best bargain, and strike when you see an opportunity. Are you into risky deals, or you just want to play it safe? The choice is yours!
Become a landlord and get involved in real-estate. You are the one in the driver's seat. Stay calm, focused, and ready to make your business rise all the way to the top!