The Uncertain: Last Quiet Day
The Uncertain: Last Quiet Day is an story-driven adventure game set in a post-apocalyptic world. You see it from the perspective of an engineering robot RT-217NP, who seems to be very curious about the human race, long extinct in wasting wars.
Does morality still have a place in a world that is ruled by logic? When every decision is reduced to a set of zeros and ones, most of the concepts that regulate our existence take a whole new meaning. and others get completely abolished. Luckily reasonable beings will always have a choice.
The Uncertain: Last Quiet Day is a story-driven adventure game set in a post-apocalyptic world. You’ll control RT-217NP, an engineering robot with an uncommon curiosity towards the long extinct human race. Experience a mysterious vibe as you explore the ruins of civilization, solve diverse puzzles that will put your logic skills to the test and make meaningful decisions as you try to find out the truth behind humanity’s disappearance.