The Uncertain: Light at the End
You are afraid. You are forced to hide. Those who served you till recently have suddenly turned against you. Now they hunt you. They’ve kidnapped your friends and family. You have no idea where they are or what’s become of them. There is nothing you can do about it. Your only option is to hide, surviving with no hope, not understanding what’s going on around you. You are an outcast, an outlaw because you are human.
In The Uncertain: Last Quiet Day, we saw an inventor robot named RT join a small group of like-minded machines trying to help the few surviving humans.
The protagonist of Light At The End is one of these survivors—a girl named Emily. Together with Emily, one of the outcasts, you will have to survive in a world ruled by robots, searching for clues about the human disappearance. Was it an AI gone rogue or something else altogether?