The Witcher 3 REDkit
REDkit is a powerful modding tool for The Witcher 3: Wild Hunt on PC. With its array of features, you can overhaul environments, create new quests, characters, animations, and more — giving you full creative control over almost every aspect of the game.
The Witcher 3 REDkit is a modding tool from CD PROJEKT RED and Yigsoft that allows you to customize and expand The Witcher 3: Wild Hunt in ways never seen before. This powerful tool offers advanced features and unparalleled flexibility, enabling you to unleash your creativity by crafting new quests, characters, animations, and more.
Unleash your creative spirit to bring your own unique Witcher experience to life and share it with the world. Whether you're a seasoned developer or just starting out, The Witcher 3 REDkit offers exciting opportunities for creation — the only limit is your imagination.
Please note that The Witcher 3 REDkit is currently only available for PC users, both for creation and installing the created mods. It is free for download by owners of The Witcher 3: Wild Hunt.
It's important to note that achieving the full scope of development akin to the original creators may require access to external tools.
Immerse yourself in the world of The Witcher 3: Wild Hunt like never before. With a plethora of advanced features at your fingertips, you can unleash your creativity and craft an experience that's truly your own — with The Witcher 3 REDkit, you have the freedom to edit almost anything in the game!
The Witcher 3 REDkit offers you the same powerful tools as the CD PROJEKT RED developers, giving you the freedom to take your ideas to the next level and transform The Witcher 3: Wild Hunt into a playground for your imagination. From crafting new quests, items, weapons, and characters to developing animations, entire storylines, and new territories, this tool empowers you to shape your adventure precisely how you envision it.
The Witcher 3 REDkit is more than just a game development tool — it's a love letter to our community! With The Witcher 3 REDkit, you can share your ideas, and inspire others to create a unique gaming experience that is truly your own. We can't wait to see the amazing things you'll do with it, so let's come together and make The Witcher 3: Wild Hunt even more exciting and enjoyable for everyone!