Gunslinger Starter Pack
A Prospector without their trusty sidearm soon ends up foamed! So give your pistols the love they deserve with four unique weapon skins, one for each! We'll throw in the entire Storm Runner outfit, the Mr Universe Emote, Scouting Axe and a pile of Aurum on top! What's not to like?