Them's Fightin' Herds
Them’s Fightin’ Herds is a 2D fighting game featuring a cast of adorable animals designed by acclaimed cartoon producer Lauren Faust. Beneath the cute and cuddly surface, a serious fighter awaits!
Battle it out in local versus or online with rollback netcode. Streamlined combat mechanics blend accessibility and depth to create a robust combat system designed for both newcomers and veterans alike!