Thick As Thieves
In the shadow-draped streets of Kilcairn, fortune favours the bold. As a member of the Thieves' Guild, you'll undertake daring heists to claim precious heirlooms and uncover arcane secrets hidden within this alternate-history 1910s Scottish city, where magic and early technology have begun to collide.
Whether working alone or playing online co-op, only the most cunning will seize their fortune in Thick as Thieves!
Play as one of two skilled thieves, each with their own unique talents and abilities and use observation and improvisation to pull off daring heists. Just make sure to stay hidden in the shadows.
No heist ever plays out the same way twice in Thick as Thieves. Whether playing solo or co-op in short play sessions, as you increase the difficulty from Novice to Master Thief, security layouts and guard configurations shift, creating dozens of distinct and highly replayable experiences. Every mission is an opportunity, and every opportunity can be approached creatively.
Use all of your gadgets and abilities to gain your spoils. When things get complicated, use Slithersap to short-circuit security lights, toss a Smoke Bomb to break line of sight, or send out the Pickpocket Fairy to trigger switches from a distance. Whether you use stealth, distraction or subterfuge, all the tools are at your disposal.
Take on contracts across a multi-hour, replayable campaign that will take you to some of Kilcairn’s most important and well-guarded landmarks. Plot your way through the streets and across rooftops to seize your fortune.