Thimbleweed Park
A haunted hotel, an abandoned circus, a burnt-out pillow factory, a dead body pixelating under the bridge, toilets that run on vacuum tubes... you’ve never visited a place like this before.
In Thimbleweed Park, a dead body is the least of your problems. Switch between five playable characters to uncover the surreal secrets of this strange town in a modern mystery adventure game from the creators of Monkey Island and Maniac Mansion. The deeper you go, the weirder it gets.