Fading Embers (ep.3) DLC
Fading Embers' is the third installment in This War of Mine: Stories. The expansion features a narrative-driven scenario that portrays the story of Anja. Living in a warzone and carrying a heavy burden, Anja wrestles with herself to answer the question of what is more important - survival of human legacy or the survival of a man.