Stories - Father's Promise (ep.1) DLC
Father's Promise DLC is an original tale set in the world of This War of Mine. It tells a story of family’s struggle to preserve the last pieces of humanity in times of despair and cruelty.
DLC offers a brand new, distinctive experience with additional game mechanics and several hours of thought-provoking gameplay. It is also the opening of the first season of This War of Mine: Stories.