Join Thomas and his friends on a special journey across the Island of Sodor! Hop into the cabs of the North Western Railway’s classic steam team to enjoy nostalgic stories and all-new narratives right from the drivers’ seats – Embark on a magical journey and explore the Wonders of Sodor as you’ve never seen them before!
Take the controls of Thomas, Percy, Gordon, Emily, and Diesel to explore iconic landmarks across the Island of Sodor. At Sir Topham Hatt’s invitation, carry passengers in Annie and Clarabel along Thomas’ branch line, hurry express passengers over the top of Gordon’s Hill, or transport freight with the Troublesome Trucks.
But that’s not all! Help Thomas and his friends be really useful engines across a full working schedule for the Island of Sodor. See all the engines running about the island doing their daily tasks, get involved by driving Thomas on his branch line, or even ride as a passenger! While exploring the island, look out for hidden collectables to find!
Stories – A selection of stories focusing on the different characters, based on original stories.