India DLC
Discover one of the most densely populated and colorful countries of the world. The year is 1911, and the world is changing fast in the British Raj. Will you complete your Grand Tour in time, or lose to more cunning – or simply better connected – opponents?
Challenge your friends and travel to India in this map. This map brings a new way of playing by introducing loops called mandalas. Players who decide to reach two cities through mandalas and connecting two cities following loops will get more points.