Ticket to Ride
The official adaptation of Days of Wonder's best-selling train board game, Ticket to Ride takes less than one minute to learn but a lifetime to master. Over 70 million games played online and a new game starting every 4 seconds on average! In addition to the exciting cross-platform asynchronous multiplayer mode, players will enjoy an intuitive user interface, social media capabilities to share exciting moments, and brand new maps.
Set off with your friends and family to re(discover) Ticket to Ride, the classic boardgame. In this railway adventure, you’ll need to be the quickest to link up your cities and reach your destinations.