Time Trap - Postapocalyptic Hidden Object Adventure
A unique post-apocalyptic atmosphere and realistic graphics, ambient music, puzzles and mini-games will make your adventure unforgettable.
The story began a few years ago. A report by a journalist John Dow rocked the public: a catastrophe happened at the scientific center of Time Loop Corporation. They were forced to recognize the scene of the accident as dangerous. Quarantine was set there and the military department took charge of the site.
Recently John Dow brought up the subject of the forbidden town once again. He alleged that the quarantine perimeter was extending, that there was anomalous area within the perimeter, and that the corporation tried to conceal that. It was soon reported that John Dow had vanished. Apparently, he went to the quarantine area to continue his investigation...