Timelie - Game of the Year Edition
A stealth puzzle adventure, where you control time like a media player. Perceive future events to plan your escape strategy from the past, sneak an enemy, and manipulate time through this companionship journey of a mysterious cat and a little girl with a precognitive power.
The Timeline ability gives players the power to control time just like a media player. Drag the Timeline left rewind time and undo your past mistakes. Drag it right to watch your future unfold and gain valuable information to change your past.
Control both the girl and the cat simultaneously, timing their movements and actions to complement each other, escape detection, distract enemies, and ultimately escape the world they’re trapped in. Experience cooperative play for a single player like never before.
Lose yourself in a vibrant world filled with colorful abstractions and surreal visuals. Explore strange realms filled with danger…but also discovery.
Expand your experience of Timelie with Hell Loop, the DLC Puzzle Pack which designed for the hardcore gamers with brand new and exciting puzzle levels. Hell Loop is a 10+ hour adventure filled with unexpected puzzles and mind-blowing tricks, unlike anything you’ve seen in the original game. Beat the original chapters to access Hell Loop and prepare to torment your sanity with new puzzles that use Timelie’s unique mechanics to their full potential.