Tiny Tina's Wonderlands Chaotic Great Edition
Embark on an epic adventure full of whimsy, wonder, and high-powered weaponry! Roll your own multiclass hero then shoot, loot, slash, and cast on a quest to stop the Dragon Lord.
Embark on an epic adventure full of whimsy, wonder, and high-powered weaponry! Bullets, magic, and broadswords collide across this chaotic fantasy world brought to life by the unpredictable Tiny Tina.
Tiny Tina is your disorderly guide through an extraordinary tabletop realm where rules rarely apply. Explore a vast overworld spanning majestic cities, dank mushroom forests, foreboding fortresses, and more!
Blast baddies with powerful guns and devastating spells in frenetic first-person battles. Use your firepower to vanquish legions of enemies, including smack-talking skeletons, land-roaming sharks, and colossal bosses. Then delve deeper into dangerous dungeons for a shot at epic loot!
Joining you at the table are headstrong captain Valentine and rule-obsessed robot Frette. During your quest to defeat the Dragon Lord, you'll meet a cast of lovable misfits like a lute-wielding Bardbarian and your very own Fairy Punchfather.
Create the perfect hero with deep customization, including a multiclass system that lets you mix and match six unique character skill trees, all with their own awesome abilities. Level up, refine your build, expand your arsenal, and become the ultimate adventurer.
Enjoy the story solo or start a party with up to three friends in seamless online multiplayer. Share the spoils or rush to get the shiniest loot—how you play is up to you!