Diamond Pony FAQ
Any purchase of Tiny Tina’s Wonderlands on the Epic Game Store before March 25, 2023 11:59 pm ET will grant you the Diamond Pony Glider in Fortnite. The Diamond Pony Glider will also be available for purchase in the Fortnite in-game Item Shop starting on April 1, 2022 at 8pm ET and ending on April 8, 2022 at 8pm ET.
Once you have purchased Tiny Tina’s Wonderlands on the Epic Games Store during the promotion period, log-in to Fortnite with the same Epic Games account any time after March 25, 2022, 7pm ET, and you will have the Diamond Pony glider automatically added to your Fortnite locker.
What happens if I already purchased the Diamond Pony Glider in the Fortnite in-game shop and I then purchase Tiny Tina’s Wonderlands through the Epic Games Store?
You will receive a grant inside Fortnite of 1200 V-Bucks instead of the Diamond Pony Glider.
Do I get to keep the Diamond Pony Glider if I refund my purchase of Tiny Tina’s Wonderlands on the Epic Games Store?
No, if you refund your purchase of Tiny Tina’s Wonderlands on the Epic Games Store, you will lose your Diamond Pony Glider in Fortnite as well as any other benefits you may have received in connection with this promotion.