Tiny Tina's Wonderlands: Season Pass
Build a powerful new class and take on outlandish challenges with the Tiny Tina's Wonderlands Season Pass! Delve into the Mirrors of Mystery, four distinct dungeons with formidable, form-changing bosses. Master the elements with the new Blightcaller class and discover all-new loot while rocking the cosmetics of the Butt Stallion Pack!
Travel to the Dreamveil Overlook where you’ll meet the enigmatic Vesper, your guide to four mysterious tales of woe. Journey through her Mirrors of Mystery and visit new realms guarded by fearsome bosses with increasingly difficult forms. Vanquishing them will net you Legendary weapons and gear, as well as unique cosmetics—and completing a dungeon adds its contents to the pool of possibilities in the Chaos Chamber, the endlessly replayable endgame of Tiny Tina's Wonderlands!
Create even more Multiclass combinations with the new Blightcaller class, an elementalist with a unique talent tree and two fresh Action Skills.
Expand the pool of randomized content and rewards in the Chaos Chamber endgame mode!