to a T
A charming, colorful adventure game from the creator of Katamari Damacy and the uvula team about a teen navigating life in a small town with their cute dog companion. While their body is stuck in a T-pose, they do their best to make the most of it.
From teenager’s loyal fluffy canine companion and their caring mother, to a gang of despicable bullies and a giraffe that makes the most scrumptious sandwiches. After a chance encounter, the teenager discovers a newfound ability, and a story begins to unravel around a mysterious object enveloped in light that falls from the sky.
Episodic Story: Take part in a story that unfolds over multiple days while Teen finds a way to fit in, and discovers a new found sense of self.
Minigames: Control Teen in a variety of different scenarios that they encounter throughout their day. Maneuver Teen’s arm to reach for and interact with objects. Open Teen’s mouth to take a bite of food or a drink of water. From petting a dog, to eating breakfast, Teen can do a lot even if they have to do it in their own way.
Character customization: Style Teen to your own liking. Purchase clothing from stores around town to expand your wardrobe and experiment with fun clothing combinations.